පෙත්ත

– පොළව කඩන් වැටෙනවලු!

– ඉතිං හොඳයි නේ!

– හොඳ වෙන්නේ කොහොමද?

– ඇයි..? නරකද?

– ඔව්, පොළව තියෙන්නේ බිම නේ. බිම ආයේ කඩන් වැටෙන්නේ එතකොට අහසට.

– පිස්සුද අනේ..? අහස තියෙන්නේ උඩ නේ.

– ඇයි වැටෙන්නේ පහළට විතරද? උඩට වැටෙනවා අහළම නැද්ද?

– ඔය ඉතින්.. ආයෙමත් විකාර කියවනවා.. ඩොක්ටර් සුදුසිංහ උදේට ගන්න ලියලා දීපු බෙහෙත් ටික බිව්වද?

– හ්ම්..

– ඔක්කෝම?

– හ්ම්..

– අත දිග අරින්න බලන්න.. ඔය මොකද්ද..? බලන්න ඉතින් නිල් පාට එක බීලා නෑනේ..!

– ඩොක්ටර් බොන්න කිව්වේ දෙකෙන් එකයි.. එක්කෝ රතු එක.. එක්කෝ නිල් එක.. මම රතු එක බිව්වා..!

– එහෙම හරියනවද ළමයෝ.. ලෙඩේ සනීප වෙන්න නම් ඔක්කෝම බෙහෙත් බොන්න ඕනේ.. ආ මෙන්න වතුර වීදුරුවක්.. ඕකත් බොන්න..!

– මට බෑ..!

– කිව්වම අහලා මුරණ්ඩු නොවී බොන්න ළමයෝ.. ඔයාගෙම හොඳට මේ කියන්නේ..!

– බෑ.. නිල් එක බිව්වම මාව ඇහැරෙනවා.. ඊට පස්සේ අපි කවුරුත් නොදන්න මායාව අපි ඉස්සරහ ඒ විදිහටම වෙනදා වගේම තියෙයි.. ඔයත් මෙතන හැමදාම ඉඳියි.. මට එපා..! ආයේ බොරුවක් අස්සට රිංගන්න මට ඕන නෑ!

– ඔය ඉතින්.. කිව්වම අහන්න ළමයෝ..!

– එපා..! මම රතු එක බිව්වේ මට ඇත්ත දැනගන්න ඕන නිසා.. මායාව අස්සේ ජීවත් වෙලා ඇති වෙලා නිසා.. තේරුම් ගන්න ඒක.. මාව කන්ට්‍රෝල් කරන්න මට බල කරන්න ඔයා කවුද?

– ඔය රතු පාට පෙත්ත ඔයාගේ සිහිය විකෘති කරලා තියෙන්නේ.. ඔයාට මේ කියන මොකුත් අහන්න උවමනාවක් වත් නැත්තේ ඒකයි..!

– බම්බුව! රතු එක හින්දා තමා මගේ ඇස් ඇරෙන්නේ.. මම ඇත්ත තේරුම් ගන්නේ රතු එක බීපු නිසා.. මට ආපහු ඔය නිල් මළදානේ පොවන්න ආවොත් මම මරාගෙන මැරෙනවා..! ඔව්..! ඔයා නෙමෙයි කවුරු වුණත් මට කමක් නෑ!

– ඔයාට මේ මොකුත් තේරුම් ගන්න පුළුවන් තත්වෙක නෙමෙයි ළමයෝ ඔයා ඉන්නේ.. සන්සුන් වෙන්න.. ඔයාගේ සිතීමේ ශක්තිය හීන වෙලා.. ඔයා ඔය වැරදි තීරණ ගන්නේ රතු පෙත්තේ ප්‍රතික්‍රියා නිසා.. තේරුම් ගන්න අඩුම තරමේ උත්සාහ කරන්න..!

– නෑ.. පලයන් යන්න! මගේ ඔළුව අවුල් කරන්න එනවා පට්ට වේසි.. තෝ හිතුවද මාව එහෙම තම්බන්න පුළුවන් කියලා.. මේ සිස්ටම් එක මාව දුර්වල කරලා විනාශ කරන්න එවපු පිල්ලියක් තෝ.. ළඟට එන්න එපා.. පේනවනේ අතේ තියෙන දේ.. තෝව කපලා කපලා කීතු කීතු කරලා දානවා දැනගනින්!

– ඔයාට හොඳටම අවුල් වෙලා නියෝ.. කරුණාකරලා සන්සුන් වෙන්න.. දහයේ ඉඳන් ආපස්සට ගණන් කරන්න.. නර්ස් නර්ස්.. ඔය සුනිල්ටයි සරත්ටයි එන්න කියන්න..!

– මොකද්ද ඒ පාර ඔය කරන්න යන්නේ..? යකෝ.. මට ඇත්ත දකින්න දෙන්නෙම නැද්ද උඹලා.. පාහර හැතිකරේ.. එන්න එපා ළඟට.. තොපිව කපලා කපලා මරණවා.. යක්-

– ඔහොම්මම හිමීට උස්සලා ඇඳට දාලා අර පටි ටික තද කරන්න සුනිල්.. පවු අසරණයා! කෝකටත් ඩබල් චෙක් කරන්න ගළවගන්න පුළුවන්ද බැරිද කියලා.. ඉස්සෙල්ලා පාර දවල් කෑම ගෙනාපු වෙලාවක පේෂන්ට් බෙල්ට්ස් ටික ගලවගෙන තිබ්බා..!

– දොස්තර නෝනා මහත්තයා… නෝනට වෝර්ඩන් එන්න කිව්වා.. තව විනාඩි පහකින් තව පේෂන්ට් කෙනෙක් ගේනවා කිව්වා.. එයත් ස්පෙෂල් කේස් එකක් ලු.. ඒ ට්‍රාන්සර් කරන කෙනාව පේෂන්ට් සීරෝ ගෙන් පුළුවන් තරම් ඈත් කරලා තියන්න කිව්වා..

– ඕකේ සරත්.. වෝර්ඩන්ට කියන්න මම ලන්ච් බ්‍රේක් එක අරගෙනම ඒ පැත්තට එන්නම් කියලා..

– හොඳමයි දොස්තර නෝනා..!

© 2016 Pamuditha Zen Anjana

2 thoughts on “පෙත්ත

  1. එල! බ්ලොග් එකට පබ්ලිසිටියක් දෙන්නං. උඹත් අලුත් යමක් ලිව්වම ලින්ක්එකවත් දාපං බුකියෙ. කියවන්න ඕන තරම් කට්ටිය ඉන්නව.

Leave a Reply

